CEEPUS Ljetna škola klarineta na Muzičkoj akademiji u Zagrebu
U svibnju se na zagrebačkoj Muzičkoj akademiji održala trodnevna Ljetna škola klarineta koja je okupila profesore i studente iz Budimpešte i Zagreba

Program je održan od 19. do 21. svibnja, a uz studente i nastavnike zagrebačke akademije, sudjelovali su studenti i nastavnik Muzičke akademije Franz Liszt iz Budimpešte, partnerske institucije iz mreže Winds of Central Europe. Profesor klarineta na akademiji Franz Liszt, Csaba Palfi, poveo je četiri studenta iz svoje klase na Ljetnu školu klarineta u Zagreb. Ti studenti svakog su dana imali nastavu s po jednim od profesora klarineta sa zagrebačke akademije, Milkom Pravdićem, Davorom Rebom i Davorinom Brozićem.
Prvoga dana prezentirali su djela Mozarta, Webera i Brahmsa u radu s prof. Rebom. Istog dana prijepodne, profesor Palfi radio je sa studenticama zagrebačke akademije koje su se predstavile djelima Tomasija, Debussyja i Crusella. Nastava profesora Palfija održana je u dvorani Huml tako da su to u auditoriju mogli pratiti profesori i studenti zagrebačke akademije.
I drugog se dana nastavila suradnja studenata i profesore pa su se studenti, u radu s prof. Palfijem, predstavili djelima djelima Webera, Spohra, Debussyja i Françaixa. U kasnijem terminu, nastavu za studente iz Budimpešte održao je profesor Brozić. Ovoga puta gostujući studenti izvodili su djela Mozarta, Moltera, Spohra i Bassija.

Trećeg dana ljetne škole profesor Pravdić održao je predavanje za gostujuće studente pod nazivom Disanje i kako ono utječe na fraziranje nakon čega su teoriju s predavanja pokušali primijeniti u praksi njihovog sviranja. Istovremeno, u dvorani Stančić, profesor Palfi držao je nastavu zagrebačkim studentima te su svoj ispitni program predstavili djelima Tomasija, Mozarta i Spohra.
Tijekom tri dana podučavanja, s četvero gostujućih studenata i desetero zagrebačkih, prolazilo se kroz najvažnije naslove klarinetističke literature. Svi profesori na ovoj ljetnoj školi u radu sa studentima pažnju su usmjerili na produkciju i oblikovanje tona te boju tona u odnosu na sadržaj kompozicije. Također je bilo govora o interpretaciji na osnovi povijesnog i stilskog aspekta, a često su se instrukcije odnosile na unaprjeđenje manualne tehnike sviranja te sposobnost analize glazbenog teksta. Ljetna škola klarineta zadovoljila je sva očekivanja jer su usporedbom dosadašnjih iskustava profitirali ne samo studenti, već i profesori.