• Crna slova
  • Bijela slova
  • Zadane boje
  • Manja slova
  • Veća slova
  • Zadana slova
  • Font za disleksiju
  • Zadani Font
en
Erasmus logo

Komunikacijski vodič za pomoć u provedbi projektnih aktivnosti

Europska komisija u suradnji s Europskom izvršnom agencijom za obrazovanje i kulturu (EACEA) izradila je "Vodič za uspješnu komunikaciju o projektu" čiji je cilj podržati korisnike programa Erasmus+, Europskih snaga solidarnosti i Kreativne Europe u njihovim aktivnostima.

Vizual za Vodič za uspješnu komunikaciju o projektu koji prikazuje riječi koje izlaze iz kovčega
Europska komisija

Vodič za uspješnu komunikaciju o projektu kroz pet poglavlja organiziranih kronološkim slijedom ističe ključne komunikacijske smjernice koje će vam pomoći u provođenju vaših projektnih aktivnosti. Svaki korak odgovara na tri ključna pitanja: što, zašto i kako. Navodeći samu radnju te objašnjavajući njezinu važnost i korake koje treba slijediti vodič na jednostavan i praktičan način prikazuje sve detaljne korake koje trebate poduzeti kako bi postigli uspješne rezultate.

U prvom poglavlju naučit ćete zašto je važno planirati svoje komunikacijske aktivnosti, kako odrediti, ali i postići ciljeve kojima težite, kako odabrati ključnu poruku, ciljanu publiku, kanale komunikacije i drugo. Odnosno, naučit ćete da je izuzetno važno započeti s komunikacijskom strategijom jer će vam ona biti vodič za cijelo putovanje.

Nakon planiranja potrebno je dati vizualni identitet vašem programu i aktivnostima jer on predstavlja tko ste, koje su vaše vrijednosti, omogućuje da vas ciljana publika lako prepozna i utječe na to kako se projekt pericipira u javnosti. Također, uz navedno u drugom poglavlju možete i pronaći smjernice za odabir fonta, slika i logotipa.

Treće poglavlje ističe važnost pisanja o projektu i donosi savjete kako kreirati zanimljivi sadržaj koji će dodatno privući vašu ciljanu publiku, ali vam i omogućiti nove prilike i partnerstva. Dok ćete u četvrtom poglavlju naučiti zašto je potrebno taj sadržaj dijeliti i na koji način je to najbolje napraviti.

Poslijednji korak, ali ne i manje bitan, je procjena vaših komunikacijskih aktivnosti i razumijevanje njihove učinkovitosti. Naučit ćete kako odabrati prave pokazatelje uspješnosti koji će vam omogućiti da svoj uspjeh mjerite postupno i samim time poboljšate svoj posao.

Pročitajte vodič i započnite svoj komunikacijski put!