Prilagodba stranice
  • Crna slova
  • Bijela slova
  • Zadane boje
  • Manja slova
  • Veća slova
  • Zadana slova
  • Font za disleksiju
  • Zadani Font
en

Natječaj za radna mjesta

KLASA: 023-01/23-02/9
URBROJ: 359-17/3-23-2
Zagreb, 30. lipnja 2023.

Na temelju članka 11. Zakona o Agenciji za mobilnost i programe Europske unije (Narodne novine 121/17, 30/23), članka 21. Statuta Agencije za mobilnost i programe Europske unije, članka 4. Pravilnika o radu Agencije za mobilnost i programe Europske unije te članka 24. Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama (Narodne novine 56/22, 127/22, 58/23), Agencija za mobilnost i programe Europske unije (dalje u tekstu: Agencija) raspisuje

1. viši stručni savjetnik u Odjelu za Erasmus+ u području mladih, 1 izvršitelj na neodređeno na rad u punom radnom vremenu

Uvjeti:

  • završen sveučilišni diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih ili humanističkih ili tehničkih ili prirodnih ili biotehničkih znanosti ili biomedicine i zdravstva ili interdisciplinarnog područja znanosti
  • najmanje četiri (4) godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
  • aktivno znanje engleskoga jezika u govoru i pismu
  • aktivno znanje rada na računalu.

Opis poslova navedenog radnog mjesta:

  • obavlja najsloženije poslove i zadatke iz svog područja rada i nadležnosti Odjela, potpuno samostalno uz samoinicijativnu primjenu stečenih znanja i vještina
  • obavlja najsloženije stručne poslove koji obuhvaćaju proučavanje, analizu i izradu dokumentacije, pripremu planova i izvješća, predlaganje rješenja problema, savjetovanje unutar Agencije i izvan nje, uz povremeni nadzor, te opće i specifične upute nadređene osobe
  • informira i savjetuje potencijalne prijavitelje i korisnike tijekom cjelokupnog projektnog ciklusa te putem mrežnih stranica i društvenih mreža, informativnih i promotivnih materijala, fizičkih i virtualnih događanja
  • izrađuje i distribuira promotivne, informativne i edukativne materijale za informiranje potencijalnih korisnika i prijavitelja
  • priprema i objavljuje informacije o programima EU-a u nadležnosti putem mrežnih stranica i društvenih mreža i drugih platformi
  • obavlja poslove vezane uz transnacionalne aktivnosti usavršavanja potencijalnih prijavitelja i korisnika
  • sudjeluje u pripremi i objavi natječaja za aktivnosti programa u nadležnosti
  • vodi postupak prikupljanja projektnih prijedloga te njihove evaluacije
  • sudjeluje u postupku dodjele financijske potpore
  • sudjeluje u pripremi i izdaje ugovore o dodjeli financijske potpore te prati njihovo izvršenje
  • sudjeluje u provedbi primarnih kontrola nad korisnicima u vezi s realizacijom projekata i načinom trošenja dodijeljenih financijskih sredstava
  • obavlja analize izvješća korisnika
  • surađuje s nacionalnim državnim i javnim tijelima te tijelima EU-a, udrugama za mlade, institucijama civilnog društva i drugim institucijama
  • provodi mreže, inicijative i projekte EU-a u skladu s ugovornim odredbama i drugim uputama
  • sudjeluje u radnim skupinama relevantnih nacionalnih tijela i tijela EU-a vezano uz provedbu programa u nadležnosti Odjela
  • u djelokrugu svojih aktivnosti identificira, procjenjuje i upravlja operativnim rizicima te o tome izvješćuje voditelja Odjela
  • osigurava odgovarajuće pohranjivanje i čuvanje dokumentacije te odgovarajućeg revizorskog traga iz svog područja rada
  • odgovoran je za zakonitost rada i postupanja, materijalne i financijske resurse s kojima radi, kvalitetno i pravodobno obavljanje svih poslova iz svog područja rada i nadležnosti Odjela u skladu s europskim, nacionalnim i internim propisima i pravilima
  • sudjeluje u organizaciji sastanaka i pripremi materijala i prostorija za sastanke
  • sudjeluje u postupcima odabira novih radnika i u svojstvu mentora uvodi nove radnike u posao, prema potrebi
  • savjetuje nadređene osobe o pitanjima iz djelokruga svojih aktivnosti
  • obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.


2. viši stručni savjetnik u Odjelu za obrazovanje odraslih, 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu

Uvjeti:

  • završen sveučilišni diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih ili humanističkih ili tehničkih ili prirodnih ili biotehničkih znanosti ili biomedicine i zdravstva ili interdisciplinarnog područja znanosti
  • najmanje četiri (4) godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
  • aktivno znanje engleskoga jezika u govoru i pismu
  • aktivno znanje rada na računalu.

Opis poslova navedenog radnog mjesta:

  • obavlja najsloženije poslove i zadatke iz svog područja rada i nadležnosti Odjela, potpuno samostalno uz samoinicijativnu primjenu stečenih znanja i vještina
  • obavlja najsloženije stručne poslove koji obuhvaćaju proučavanje, analizu i izradu dokumentacije, pripremu planova i izvješća, predlaganje rješenja problema, savjetovanje unutar Agencije i izvan nje, uz povremeni nadzor, te opće i specifične upute nadređene osobe
  • informira i savjetuje potencijalne prijavitelje i korisnike tijekom cjelokupnog projektnog ciklusa te putem mrežnih stranica i društvenih mreža, informativnih i promotivnih materijala, fizičkih i virtualnih događanja
  • izrađuje i distribuira promotivne, informativne i edukativne materijale za informiranje potencijalnih korisnika i prijavitelja
  • priprema i objavljuje informacije o programima EU-a u nadležnosti putem mrežnih stranica i društvenih mreža i drugih platformi
  • obavlja poslove vezane uz transnacionalne aktivnosti usavršavanja potencijalnih prijavitelja i korisnika
  • sudjeluje u pripremi i objavi natječaja za aktivnosti programa u nadležnosti
  • vodi postupak prikupljanja projektnih prijedloga te njihove evaluacije
  • sudjeluje u postupku dodjele financijske potpore
  • sudjeluje u pripremi i izdaje ugovore o dodjeli financijske potpore te prati njihovo izvršenje
  • sudjeluje u provedbi primarnih kontrola nad korisnicima u vezi s realizacijom projekata i načinom trošenja dodijeljenih financijskih sredstava
  • obavlja analize izvješća korisnika
  • surađuje s nacionalnim državnim i javnim tijelima te tijelima EU-a, obrazovnim ustanovama i drugim institucijama
  • provodi mreže, inicijative i projekte EU-a u skladu s ugovornim odredbama i drugim uputama
  • sudjeluje u radnim skupinama relevantnih nacionalnih tijela i tijela EU-a vezano uz provedbu programa u nadležnosti Odjela
  • u djelokrugu svojih aktivnosti identificira, procjenjuje i upravlja operativnim rizicima te o tome izvješćuje voditelja Odjela
  • osigurava odgovarajuće pohranjivanje i čuvanje dokumentacije te odgovarajućeg revizorskog traga iz svog područja rada
  • odgovoran je za zakonitost rada i postupanja, materijalne i financijske resurse s kojima radi, kvalitetno i pravodobno obavljanje svih poslova iz svog područja rada i nadležnosti Odjela u skladu s europskim, nacionalnim i internim propisima i pravilima
  • sudjeluje u organizaciji sastanaka i pripremi materijala i prostorija za sastanke
  • sudjeluje u postupcima odabira novih radnika i u svojstvu mentora uvodi nove radnike u posao, prema potrebi
  • savjetuje nadređene osobe o pitanjima iz djelokruga svojih aktivnosti
  • obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.


3. stručni referent u Odjelu za pravne poslove i ugovaranje EU-projekata,
1 izvršitelj na neodređeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu

Uvjeti:

  • završena gimnazija ili srednja strukovna škola u četverogodišnjem trajanju društvene ili prirodne ili tehničke struke
  • najmanje jedna (1) godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima ili pripravnik
  • položen ispit o stručnoj osposobljenosti djelatnika u pismohranama za zaštitu i obradu arhivskog i registraturnog gradiva
  • znanje engleskoga jezika
  • aktivno znanje rada na računalu.

Opis poslova navedenog radnog mjesta:

  • obavlja poslove i zadatke iz svog područja rada i nadležnosti Odjela, uz pomoć i potporu nadređene osobe
  • obavlja sve poslove pisarnice, pošte i arhiviranja spisa i drugoga gradiva u skladu s pozitivnim propisima RH
  • daje upute o uredskom poslovanju za potrebe Agencije radnicima
  • sudjeluje u izradi Plana klasifikacijskih oznaka i drugih internih dokumenata vezanih uz rad pisarnice
  • ulaže predmete po arhivskim znakovima i vodi arhivsku knjigu
  • obavlja vanjsku i unutarnju dostavu pošte i spisa po ustrojstvenim jedinicama u Agenciji i sjedištima tijela na području grada Zagreba
  • obavlja poslove vođenja pismohrane i popisivanja arhivskoga gradiva
  • osigurava materijalno-fizičku zaštitu gradiva
  • izlučuje registraturna gradiva kojima su prošli rokovi čuvanja te priprema predaju arhivskoga gradiva HDA-u
  • izdaje gradiva na korištenje te o tome vodi evidenciju
  • radi na telefonskoj centrali i info-pultu Agencije (zaprima telefonske pozive i obavijesti te ih prosljeđuje mjerodavnoj osobi)
  • dodjeljuje potrebni uredski i potrošni materijal radnicima Agencije te vodi skladište uredskoga i potrošnoga materijala
  • osigurava redovitu otpremu staroga papira, kartona i kutija
  • obavlja i druge administrativne poslove vezane uz potrebe Odjela i Agencije
  • fotokopira, zaprima, prosljeđuje i šalje elektroničke poruke i pismena
  • daje usmene i telefonske obavijesti prema nalogu nadređene osobe
  • ispunjava razne tiskanice i obrasce te vodi njihovu evidenciju
  • surađuje s nacionalnim državnim i javnim tijelima te tijelima EU-a
  • osigurava odgovarajuće pohranjivanje i čuvanje dokumentacije te odgovarajućeg revizorskog traga iz svog područja rada
  • odgovoran je za zakonitost rada i postupanja, materijalne i financijske resurse s kojima radi, kvalitetno i pravodobno obavljanje svih poslova iz svog područja rada u skladu s europskim, nacionalnim i internim propisima i pravilima
  • sudjeluje u organizaciji sastanaka i pripremi materijala i prostorija za sastanke
  • vodi bilješke na sastancima, prema potrebi
  • obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.


4. viši stručni savjetnik u Odjelu za strukovno obrazovanje i osposobljavanje,
1 izvršitelj na određeno vrijeme kao zamjena za privremeno nenazočnog djelatnika, do povratka nenazočnog djelatnika na rad u punom radnom vremenu

Uvjeti:

  • završen sveučilišni diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih ili humanističkih ili tehničkih ili prirodnih ili biotehničkih znanosti ili biomedicine i zdravstva ili interdisciplinarnog područja znanosti
  • najmanje četiri (4) godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
  • aktivno znanje engleskoga jezika u govoru i pismu
  • aktivno znanje rada na računalu.

Opis poslova navedenog radnog mjesta:

  • obavlja najsloženije poslove i zadatke iz svog područja rada i nadležnosti Odjela, potpuno samostalno uz samoinicijativnu primjenu stečenih znanja i vještina
  • obavlja najsloženije stručne poslove koji obuhvaćaju proučavanje, analizu i izradu dokumentacije, pripremu planova i izvješća, predlaganje rješenja problema, savjetovanje unutar Agencije i izvan nje, uz povremeni nadzor, te opće i specifične upute nadređene osobe
  • informira i savjetuje potencijalne prijavitelje i korisnike tijekom cjelokupnog projektnog ciklusa te putem mrežnih stranica i društvenih mreža, informativnih i promotivnih materijala, fizičkih i virtualnih događanja
  • izrađuje i distribuira promotivne, informativne i edukativne materijale za informiranje potencijalnih korisnika i prijavitelja
  • priprema i objavljuje informacije o programima EU-a u nadležnosti putem mrežnih stranica i društvenih mreža i drugih platformi
  • obavlja poslove vezane uz transnacionalne aktivnosti usavršavanja potencijalnih prijavitelja i korisnika
  • sudjeluje u pripremi i objavi natječaja za aktivnosti programa u nadležnosti
  • vodi postupak prikupljanja projektnih prijedloga te njihove evaluacije
  • sudjeluje u postupku dodjele financijske potpore
  • sudjeluje u pripremi i izdaje ugovore o dodjeli financijske potpore te prati njihovo izvršenje
  • sudjeluje u provedbi primarnih kontrola nad korisnicima u vezi s realizacijom projekata i načinom trošenja dodijeljenih financijskih sredstava
  • obavlja analize izvješća korisnika
  • surađuje s nacionalnim državnim i javnim tijelima te tijelima EU-a, obrazovnim ustanovama i drugim institucijama
  • provodi mreže, inicijative i projekte EU-a u skladu s ugovornim odredbama i drugim uputama
  • sudjeluje u radnim skupinama relevantnih nacionalnih tijela i tijela EU-a vezano uz provedbu programa u nadležnosti Odjela
  • u djelokrugu svojih aktivnosti identificira, procjenjuje i upravlja operativnim rizicima te o tome izvješćuje voditelja Odjela
  • osigurava odgovarajuće pohranjivanje i čuvanje dokumentacije te odgovarajućeg revizorskog traga iz svog područja rada
  • odgovoran je za zakonitost rada i postupanja, materijalne i financijske resurse s kojima radi, kvalitetno i pravodobno obavljanje svih poslova iz svog područja rada i nadležnosti Odjela u skladu s europskim, nacionalnim i internim propisima i pravilima
  • sudjeluje u organizaciji sastanaka i pripremi materijala i prostorija za sastanke
  • sudjeluje u postupcima odabira novih radnika i u svojstvu mentora uvodi nove radnike u posao, prema potrebi
  • savjetuje nadređene osobe o pitanjima iz djelokruga svojih aktivnosti
  • obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.

Osim navedenih uvjeta kandidati moraju ispunjavati opće i zakonom propisane uvjete.

Izrazi koji se koriste u ovom Natječaju, a imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod.

Ovaj se natječaj pod istim uvjetima odnosi na osobe oba spola.

Kandidat koji ima pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu dužan je uz prijavu priložiti propisane dokaze i potvrde o priznatom statusu iz kojih je vidljivo navedeno pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima i Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/2017, 98/19, 84/21) uz prijavu na javni natječaj dužan je priložiti pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

Dokumenti koje kandidati moraju dostaviti (neovisno o dokumentaciji dostavljenoj na ranijim natječajima):

1. životopis, na engleskom i hrvatskom jeziku, isključivo u najnovijoj verziji Europass životopisa iz 2020. u .pdf formatu https://europa.eu/europass/hr,

2. motivacijsko pismo na hrvatskom jeziku uz obveznu naznaku rednog broja i naziva radnog mjesta,

3. presliku osobne iskaznice (obje strane), putovnice ili domovnice,

4. presliku dokaza o stečenoj razini visokog obrazovanja (preslika diplome; uz inozemne obrazovne kvalifikacije dokaz o provedenom postupku priznavanja u svrhu zapošljavanja),

5. potvrdu ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje iz koje je vidljivo razdoblje trajanja staža osiguranja i na kojoj razini obrazovanja (e-radna knjižica),

6. presliku uvjerenja, ne starijeg od 6 mjeseci od dana objave natječaja, da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak

7. uvjerenje o položenom stručnom ispitu, ukoliko je ispit položen (za radno mjesto broj 3.).

U motivacijskom pismu treba jasno obrazložiti motivaciju i interes za prijavljeno radno mjesto. U slučaju prijave na više radnih mjesta, zasebno motivacijsko pismo podnosi se za svako prijavljeno radno mjesto uz obveznu naznaku rednog broja i naziva radnog mjesta, a ostala natječajna dokumentacija dostavlja se u jednom primjerku.

Kao radni staž za određeno radno mjesto priznaje se onaj radni staž evidentiran u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje na traženoj razini obrazovanja i odgovarajućim poslovima (e-radna knjižica). Kao dokaz o radnom stažu neće biti priznate druge potvrde koje izdaje Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje iz kojih nije vidljivo razdoblje trajanja staža osiguranja i razina obrazovanja odnosno iz kojih nisu vidljive prijave na mirovinsko osiguranje.

Na natječaj se mogu prijaviti i osobe koje nemaju položen ispit o stručnoj osposobljenosti djelatnika u pismohranama za zaštitu i obradu arhivskog i registraturnog gradiva, uz obvezu polaganja stručnog ispita najkasnije u roku od 2 godine od dana zasnivanja radnog odnosa.

Dokumenti na drugom jeziku osim hrvatskoga moraju biti prevedeni na hrvatski jezik te ovjereni od strane sudskog tumača.

Kandidati koji zadovoljavaju formalne uvjete natječaja, bit će pozvani u daljnji natječajni postupak koji se sastoji od pisanog testiranja i selekcijskog/ih razgovora (jedan ili dva kruga razgovora). Između dana pozivanja i dana testiranja mora proteći najmanje 5 dana.

Pisano testiranje uključuje i psihologijsko testiranje. Kandidati koji su pristupili psihologijskom testiranju Agencije za mobilnost i programe Europske unije unatrag 12 mjeseci računajući od dana raspisivanja ovog natječaja u Narodnim novinama, neće se uputiti na ponovno psihologijsko testiranje, već će im se priznati rezultati posljednjeg psihologijskog testiranja.

Na razgovor (intervju) pozvat će se kandidati koji su ostvarili ukupno najviše bodova na testiranju znanja i prošli bodovni prag, i to deset najboljih kandidata po rezultatu pisanog testiranja znanja po pojedinom radnom mjestu. Ako je na testiranju znanja zadovoljilo manje od deset kandidata, na intervju će se pozvati svi kandidati koji su prošli bodovni prag.

Na temelju rezultata testiranja i selekcijskih razgovora ravnatelj donosi odluku o odabiru kandidata ili poništenju natječaja.

Prijave na natječaj s dokazima o ispunjavanju uvjeta podnose se nakon objave u Narodnim novinama zaključno sa 8. srpnja 2023. godine:

- putem e-mail adrese: croatia@antal.com (predmet: natječaj, ime, prezime – radno mjesto br. (redni broj) i naziv radnog mjesta)

- osobno ili poštom na adresu:

Auris Holt d.o.o. – Antal international Network - Croatia
Visočička 11
10 000 Zagreb

s naznakom “Za natječaj za zapošljavanje – radno mjesto br. (redni broj) i naziv radnog mjesta“.

Nepotpune i nepravovremene prijave, kao i prijave poslane telefaksom, neće se razmatrati. Priložena natječajna dokumentacija se ne vraća.

Pravovremenom prijavom smatra se ona prijava koja je zaprimljena (putem e-mail adrese za prijavu, osobno ili poštom) prije ili na zadnji dan roka, a ako je poslana preporučenom poštom, dan predaje pošti smatra se danom zaprimanja.

O obradi Vaših osobnih podataka možete pročitati u Općoj obavijesti o obradi osobnih podataka dostupnoj na https://ampeu.hr/o-nama/obrada-osobnih-podataka.

Odluka o poništenju dijela natječaja

Radno mjesto 2. viši stručni savjetnik u Odjelu za obrazovanje odraslih

Odluka o poništenju natječaja za RM2

.pdf, 44,5 KB, 13. 9. 2023.

Odluka o odabiru kandidata

Radno mjesto 1. viši stručni savjetnik u Odjelu za Erasmus+ u području mladih

Odluka o odabiru kandidata RM1

.pdf, 49,3 KB, 13. 9. 2023.

Radno mjesto 3. stručni referent u Odjelu za pravne poslove i ugovaranje EU-projekata

Odluka o odabiru kandidata RM3

.pdf, 50,2 KB, 2. 10. 2023.

Radno mjesto 4. viši stručni savjetnik u Odjelu za strukovno obrazovanje i osposobljavanje

Odluka o odabiru kandidata RM4

.pdf, 53,6 KB, 18. 9. 2023.