Natječaj za radna mjesta
KLASA: 023-01/24-02/12
URBROJ: 359-17/5-24-2
Zagreb, 25. rujna 2024.
Na temelju članka 11. Zakona o Agenciji za mobilnost i programe Europske unije (Narodne novine 121/17, 30/23), članka 21. Statuta Agencije za mobilnost i programe Europske unije, članka 4. Pravilnika o radu Agencije za mobilnost i programe Europske unije te članka 24. Temeljnog kolektivnog ugovora za zaposlenike u javnim službama (Narodne novine 29/24), Agencija za mobilnost i programe Europske unije raspisuje natječaj za radna mjesta
1. savjetnik u Odjelu za visoko obrazovanje – partnerske zemlje, 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu
Uvjeti:
- završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih ili humanističkih ili tehničkih ili prirodnih ili biotehničkih znanosti ili biomedicine i zdravstva ili interdisciplinarnog područja znanosti
- najmanje tri (3) godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
- aktivno znanje engleskoga jezika u govoru i pismu
- aktivno znanje rada na računalu.
Opis poslova navedenog radnog mjesta:
- obavlja složenije poslove i zadatke iz svog područja rada i nadležnosti Odjela, uglavnom samostalno uz primjenu stečenih znanja i vještina
- obavlja složenije stručne poslove koji obuhvaćaju proučavanje, analizu i izradu dokumentacije, pripremu planova i izvješća, predlaganje rješenja problema, savjetovanje unutar Agencije i izvan nje, uz nadzor, te opće i specifične upute nadređene osobe
- informira i savjetuje potencijalne prijavitelje i korisnike tijekom cjelokupnog projektnog ciklusa te putem mrežnih stranica i društvenih mreža, informativnih i promotivnih materijala, fizičkih i virtualnih događanja
- izrađuje i distribuira promotivne, informativne i edukativne materijale za informiranje potencijalnih korisnika i prijavitelja
- priprema i objavljuje informacije o programima EU-a u nadležnosti putem mrežnih stranica i društvenih mreža i drugih platformi
- sudjeluje u pripremi i objavi natječaja za aktivnosti programa u nadležnosti
- vodi postupak prikupljanja projektnih prijedloga te njihove evaluacije
- sudjeluje u postupku dodjele financijske potpore
- sudjeluje u pripremi i izdaje ugovore o dodjeli financijske potpore te prati njihovo izvršenje
- sudjeluje u provedbi primarnih kontrola nad korisnicima u vezi s realizacijom projekata i načinom trošenja dodijeljenih financijskih sredstava
- obavlja analize izvješća korisnika
- pruža općenite informacije o centraliziranim aktivnostima programa EU-a u nadležnosti
- provodi aktivnosti predstavljanja visokog obrazovanja RH u inozemstvu
- surađuje s nacionalnim državnim i javnim tijelima te tijelima EU-a, obrazovnim ustanovama i drugim institucijama
- provodi mreže, inicijative i projekte EU-a u skladu s ugovornim odredbama i drugim uputama
- sudjeluje u radnim skupinama relevantnih nacionalnih tijela i tijela EU-a vezano uz provedbu programa u nadležnosti Odjela
- u djelokrugu svojih aktivnosti identificira, procjenjuje i upravlja operativnim rizicima te o tome izvješćuje voditelja Odjela
- osigurava odgovarajuće pohranjivanje i čuvanje dokumentacije te odgovarajućeg revizorskog traga iz svog područja rada
- odgovoran je za zakonitost rada i postupanja, materijalne i financijske resurse s kojima radi, kvalitetno i pravodobno obavljanje svih poslova iz svog područja rada i nadležnosti Odjela u skladu s europskim, nacionalnim i internim propisima i pravilima
- sudjeluje u organizaciji sastanaka i pripremi materijala i prostorija za sastanke
- savjetuje nadređene osobe o pitanjima iz djelokruga svojih aktivnosti
- obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.
2. viši savjetnik 1 u Odjelu za projektno računovodstvo, 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu
Uvjeti:
- završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti
- najmanje četiri (4) godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
- znanje engleskoga jezika u govoru i pismu
- aktivno znanje rada na računalu.
Opis poslova navedenog radnog mjesta:
- obavlja najsloženije poslove i zadatke iz svog područja rada i nadležnosti Odjela, potpuno samostalno uz samoinicijativnu primjenu stečenih znanja i vještina
- obavlja najsloženije stručne poslove koji obuhvaćaju proučavanje, analizu i izradu dokumentacije, pripremu planova i izvješća, predlaganje rješenja problema, savjetovanje unutar Agencije i izvan nje, uz povremeni nadzor, te opće i specifične upute nadređene osobe
- savjetuje korisnike i radnike Agencije u pitanjima računovodstvene provedbe EU projekata
- radi izračun financijskog kapaciteta za projektne prijavitelje
- radi obračuni isplate stipendija i doprinosa za zdravstveno osiguranje za stipendiste
- provodi aktivnosti računovodstvenog poslovanja Agencije
- priprema dokumentaciju i podatke za izradu financijskog plana Agencije
- prati izvršenje financijskog plana Agencije
- priprema podatke za izradu plana nabave za svaku proračunsku godinu
- unosi podatke u financijsko-računovodstvene sustave i sustav državne riznice
- unosi podatke za knjiženje
- unosi podatke u glavnu knjigu
- evidentira poslovne promjene
- kontrolira suštinsku, računsku i formalnu ispravnost dokumentacije iz područja materijalno-financijskog poslovanja
- priprema podatke i dokumentaciju za sve vrste isplata iz svih izvora financiranja, uključujući EU sredstva
- prikuplja i obrađuje podatke za izvješća o financijskom poslovanju Agencije, uključujući financijske izvještaje prema Europskoj komisiji
- usklađuje stanje prenesenih sredstava i obveza iz svih izvora financiranja na kraju obračunskog razdoblja sa sustavom riznice
- priprema dokumentaciju u svrhu zakonodavstva vezanog za fiskalnu odgovornost
- surađuje s nacionalnim državnim i javnim tijelima te tijelima EU-a
- u djelokrugu svojih aktivnosti identificira, procjenjuje i upravlja operativnim rizicima te o tome izvješćuje voditelja Odjela
- osigurava odgovarajuće pohranjivanje i čuvanje dokumentacije te odgovarajućeg revizorskog traga iz svog područja rada
- odgovoran je za zakonitost rada i postupanja, materijalne i financijske resurse s kojima radi, kvalitetno i pravodobno obavljanje svih poslova iz svog područja rada i nadležnosti Odjela u skladu s europskim, nacionalnim i internim propisima i pravilima
- sudjeluje u organizaciji sastanaka i pripremi materijala i prostorija za sastanke
- sudjeluje u postupcima odabira novih radnika i u svojstvu mentora uvodi nove radnike u posao, prema potrebi
- savjetuje nadređene osobe o pitanjima iz djelokruga svojih aktivnosti
- obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.
3. viši savjetnik 1 u Odjelu za tematska područja Okvirnog programa EU-a, 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu
Uvjeti:
- završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih ili humanističkih ili tehničkih ili prirodnih ili biotehničkih znanosti ili biomedicine i zdravstva ili interdisciplinarnog područja znanosti
- najmanje četiri (4) godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
- aktivno znanje engleskoga jezika u govoru i pismu
- aktivno znanje rada na računalu.
Opis poslova navedenog radnog mjesta:
- obavlja najsloženije poslove i zadatke iz svog područja rada i nadležnosti Odjela, potpuno samostalno uz samoinicijativnu primjenu stečenih znanja i vještina
- obavlja najsloženije stručne poslove koji obuhvaćaju proučavanje, analizu i izradu dokumentacije, pripremu planova i izvješća, predlaganje rješenja problema, savjetovanje unutar Agencije i izvan nje, uz povremeni nadzor, te opće i specifične upute nadređene osobe
- informira i savjetuje hrvatske znanstvenike, znanstvene ustanove i druge potencijalne prijavitelje te korisnike o mogućnostima Okvirnog programa EU-a tijekom cjelokupnog projektnog ciklusa te putem mrežnih stranica i društvenih mreža, informativnih i promotivnih materijala, fizičkih i virtualnih događanja
- surađuje s nacionalnim tijelima i imenovanim predstavnicima nadležnima za Okvirni program EU-a kao i nacionalnim državnim i javnim tijelima te tijelima EU-a, znanstvenim i drugim institucijama
- po imenovanju, provodi poslove i zadatke nacionalne osobe za kontakt za Okvirni program EU-a za pojedina područja programa te izvršava sve pripadajuće zadatke
- po imenovanju, provodi poslove i zadatke člana programskog odbora za Okvirni program EU-a u skladu s uputama nadležnog ministarstva i Europske komisije
- sudjeluje u međunarodnim projektima financiranima iz Okvirnog programa EU-a za razvoj mreža nacionalnih osoba za kontakt sukladno ugovornim odredbama i drugim uputama
- sudjeluje u radnim skupinama relevantnih nacionalnih tijela i tijela EU-a vezano uz provedbu programa u nadležnosti Odjela
- u djelokrugu svojih aktivnosti identificira, procjenjuje i upravlja operativnim rizicima te o tome izvješćuje voditelja Odjela
- osigurava odgovarajuće pohranjivanje i čuvanje dokumentacije te odgovarajućeg revizorskog traga iz svog područja rada
- odgovoran je za zakonitost rada i postupanja, materijalne i financijske resurse s kojima radi, kvalitetno i pravodobno obavljanje svih poslova iz svog područja rada i nadležnosti Odjela u skladu s europskim, nacionalnim i internim propisima i pravilima
- sudjeluje u organizaciji sastanaka i pripremi materijala i prostorija za sastanke
- sudjeluje u postupcima odabira novih radnika i u svojstvu mentora uvodi nove radnike u posao, prema potrebi
- savjetuje nadređene osobe o pitanjima iz djelokruga svojih aktivnosti
- obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.
4. suradnik u Odjelu za projektne financije, 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu
Uvjeti:
- završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih ili prirodnih ili biotehničkih znanosti
- najmanje jedna (1) godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima ili pripravnik
- znanje engleskoga jezika u govoru i pismu
- aktivno znanje rada na računalu
Opis poslova navedenog radnog mjesta:
- obavlja poslove i zadatke iz svog područja rada i nadležnosti Odjela, uz pomoć i potporu nadređene osobe
- obavlja stručne poslove koji obuhvaćaju proučavanje, analizu i izradu dokumentacije, pripremu planova i izvješća, predlaganje rješenja problema, savjetovanje unutar Agencije i izvan nje, uz stalan nadzor, te opće i specifične upute nadređene osobe
- sudjeluje u provedbi primarnih kontrola nad korisnicima u vezi s realizacijom projekata i načinom trošenja dodijeljenih financijskih sredstava EU-a
- sudjeluje u računskoj i formalnoj kontroli analize izvješća korisnika i dodatne dokumentacije
- sudjeluje u aktivnostima upravljanja rizicima u provedbi programa EU-a
- savjetuje korisnike i radnike Agencije u pitanjima financijske provedbe EU-projekata
- sudjeluje u pripremi dokumentacije za plaćanje
- priprema evidenciju plaćanja
- unosi i ažurira podatke u financijsko-računovodstvenim sustavima
- sudjeluje u pripremi usklada poslovnih knjiga i lokalnih sustava za praćenje projekata te vrši mjesečno izvješćivanje (ili po potrebi) nadređenim osobama
- sudjeluje u preraspodjelama sredstava EU-programa
- provodi oročenja sredstava EU-programa
- sudjeluje u praćenju provedbe ugovora s Europskom komisijom u dijelu financijskih podataka
- sudjeluje u financijskom planiranju i praćenju programa, mreža, inicijativa i projekata financiranih iz EU sredstava, uključujući dio nacionalnog sufinanciranja, uključujući projekte u kojima Agencija ima ulogu korisnika
- obavlja pomoćne i poslove pripreme za financijska izvješća
- sudjeluje u pripremi dokumentacije za reviziju
- surađuje s nacionalnim državnim i javnim tijelima te tijelima EU-a
- sudjeluje u radnim skupinama relevantnih nacionalnih tijela i tijela EU-a vezano uz provedbu programa u nadležnosti Odjela
- osigurava odgovarajuće pohranjivanje i čuvanje dokumentacije te odgovarajućeg revizorskog traga iz svog područja rada
- odgovoran je za zakonitost rada i postupanja, materijalne i financijske resurse s kojima radi, kvalitetno i pravodobno obavljanje svih poslova iz svog područja rada i nadležnosti Odjela u skladu s europskim, nacionalnim i internim propisima i pravilima
- sudjeluje u organizaciji sastanaka i pripremi materijala i prostorija za sastanke
- obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe
5. referent u Odjelu za programsku infrastrukturu i nabavu, 1 izvršitelj na određeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu kao zamjena za privremeno nenazočnog djelatnika, do povratka nenazočnog djelatnika na rad u punom radnom vremenu
Uvjeti:
- završena gimnazija ili srednja strukovna škola u četverogodišnjem trajanju društvene ili prirodne ili tehničke struke
- najmanje jedna (1) godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima ili pripravnik
- položen ispit o stručnoj osposobljenosti za rad na poslovima upravljanja dokumentarnim i arhivskim gradivom izvan arhiva
- znanje engleskoga jezika
- aktivno znanje rada na računalu.
Opis poslova navedenog radnog mjesta:
- obavlja poslove i zadatke iz svog područja rada i nadležnosti Odjela, uz pomoć i potporu nadređene osobe
- obavlja sve poslove pisarnice, pošte i arhiviranja spisa i drugoga gradiva u skladu s pozitivnim propisima RH i internim procedurama Agencije
- daje upute o uredskom poslovanju za potrebe Agencije radnicima
- sudjeluje u izradi Plana klasifikacijskih oznaka i drugih internih dokumenata vezanih uz rad pisarnice
- ulaže predmete po arhivskim znakovima i vodi arhivsku knjigu
- obavlja vanjsku i unutarnju dostavu pošte i spisa po ustrojstvenim jedinicama u Agenciji i sjedištima tijela na području grada Zagreba
- obavlja poslove vođenja pismohrane i popisivanja arhivskoga gradiva
- osigurava materijalno-fizičku zaštitu gradiva
- izlučuje registraturna gradiva kojima su prošli rokovi čuvanja te priprema predaju arhivskoga gradiva HDA-u
- izdaje gradiva na korištenje te o tome vodi evidenciju
- radi na telefonskoj centrali i info-pultu Agencije (zaprima telefonske pozive i obavijesti te ih prosljeđuje mjerodavnoj osobi)
- dodjeljuje potrebni uredski i potrošni materijal radnicima Agencije te vodi skladište uredskoga i potrošnoga materijala
- osigurava redovitu otpremu staroga papira, kartona i kutija
- obavlja i druge administrativne poslove vezane uz potrebe Odjela i Agencije
- fotokopira, zaprima, prosljeđuje i šalje elektroničke poruke i pismena
- daje usmene i telefonske obavijesti prema nalogu nadređene osobe
- ispunjava razne tiskanice i obrasce te vodi njihovu evidenciju
- surađuje s nacionalnim državnim i javnim tijelima te tijelima EU-a
- osigurava odgovarajuće pohranjivanje i čuvanje dokumentacije te odgovarajućeg revizorskog traga iz svog područja rada
- odgovoran je za zakonitost rada i postupanja, materijalne i financijske resurse s kojima radi, kvalitetno i pravodobno obavljanje svih poslova iz svog područja rada u skladu s europskim, nacionalnim i internim propisima i pravilima
- sudjeluje u organizaciji sastanaka i pripremi materijala i prostorija za sastanke
- vodi bilješke na sastancima, prema potrebi
- obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.
Ovaj se natječaj pod istim uvjetima odnosi na osobe oba spola. Izrazi koji se koriste u ovom Natječaju, a imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod.
Osim navedenih uvjeta kandidati moraju ispunjavati opće i zakonom propisane uvjete.
Kandidat koji ima pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu dužan je uz prijavu priložiti propisane dokaze i potvrde o priznatom statusu iz kojih je vidljivo navedeno pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/2017, 98/19, 84/21, 156/23) uz prijavu na javni natječaj dužan je priložiti pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Dokumenti koje kandidati moraju dostaviti (neovisno o dokumentaciji dostavljenoj na ranijim natječajima):
- životopis na engleskom i hrvatskom jeziku, isključivo u verziji Europass u .pdf formatu dostupnom na https://europa.eu/europass/hr,
- motivacijsko pismo na hrvatskom jeziku uz obveznu naznaku rednog broja i naziva radnog mjesta,
- presliku važeće osobne iskaznice (obje strane), putovnice ili domovnice (u slučaju dostave elektroničkog zapisa iz Knjige državljana, zapis ne smije biti stariji od 6 mjeseci od dana objave natječaja),
- presliku dokaza o stečenoj razini obrazovanja (primjerice preslika diplome ili svjedodžbe, a uz inozemne obrazovne kvalifikacije dokaz o provedenom postupku priznavanja u svrhu zapošljavanja),
- radnu knjižicu ili elektronički zapis o radno-pravnom statusu kandidata za zapošljavanje ili drugu odgovarajuću potvrdu iz evidencije HZMO-a iz koje je vidljivo razdoblje trajanja staža osiguranja i razina obrazovanja, odnosno prijave na mirovinsko osiguranje, ne starije od 6 mjeseci od dana objave natječaja,
- potvrda prijašnjeg poslodavca, ugovori i druga odgovarajuća dokumentacija iz koje je vidljivo iskustvo rada na odgovarajućim poslovima stečeno izvan radnog odnosa ili iskustvo rada na sličnim poslovima, ako ono odgovara potrebama radnog mjesta za koje se kandidat prijavljuje,
- presliku dokaza o položenom stručnom ispitu ili presliku certifikata ako se uz pojedino radno mjesto traži kao poseban uvjet,
- presliku uvjerenja, ne starijeg od 6 mjeseci od dana objave natječaja, da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak.
Motivacijsko pismo treba sadržavati najmanje 1500 znakova (uključujući bjeline). U motivacijskom pismu treba obrazložiti motivaciju i interes za prijavljeno radno mjesto. U slučaju prijave na više radnih mjesta, zasebno motivacijsko pismo podnosi se za svako radno mjesto uz obveznu naznaku rednog broja i naziva radnog mjesta, a ostala natječajna dokumentacija dostavlja se u jednom primjerku.
Radnim iskustvom prvenstveno se smatra radni staž. Radnim stažem smatra se radno iskustvo kandidata za zapošljavanje stečeno tijekom radnog odnosa, a koje je evidentirano pri HZMO-u. Dokazuje se radnom knjižicom, elektroničkim zapisom o radno-pravnom statusu kandidata za zapošljavanje ili drugom odgovarajućom potvrdom iz evidencije HZMO-a iz kojih je vidljivo razdoblje trajanja staža osiguranja i razina obrazovanja, odnosno prijave na mirovinsko osiguranje. Iznimno se umjesto radnog staža može priznati i iskustvo rada na odgovarajućim poslovima stečeno izvan radnog odnosa (volontiranjem, radom preko ugovora o djelu, radom na studentskim poslovima i sl.) ili iskustvo rada na sličnim poslovima, ako ono odgovara potrebama radnog mjesta za koje se kandidat prijavljuje, o čemu posebnu odluku donosi ravnatelj Agencije, na temelju priložene dokumentacije kojom se potvrđuje iskustvo rada i vrsta posla.
Na natječaj se mogu prijaviti i kandidati koji nemaju položen stručni ispit ili certifikat koji se uz pojedina radna mjesta traži kao poseban uvjet, uz obvezu polaganja stručnog ispita odnosno stjecanja certifikata najkasnije u roku od 2 godine od dana zasnivanja radnog odnosa.
Dokumenti na drugom jeziku osim hrvatskoga moraju biti prevedeni na hrvatski jezik te ovjereni od strane sudskog tumača.
Kandidati koji zadovoljavaju formalne uvjete natječaja bit će pozvani u daljnji natječajni postupak koji se sastoji od pisanog testiranja i selekcijskog razgovora (jedan ili dva kruga razgovora). Između dana pozivanja i dana pisanog testiranja mora proteći najmanje 5 dana.
Pisano testiranje uključuje i psihologijsko testiranje. Kandidati koji su pristupili psihologijskom testiranju Agencije za mobilnost i programe Europske unije unatrag 12 mjeseci računajući od dana raspisivanja ovog natječaja u Narodnim novinama, neće se uputiti na ponovno psihologijsko testiranje, već će im se priznati rezultati posljednjeg psihologijskog testiranja.
Na razgovor (intervju) pozvat će se kandidati koji su ostvarili ukupno najviše bodova na testiranju znanja i prošli bodovni prag, i to deset najboljih kandidata po rezultatu testiranja znanja po pojedinom radnom mjestu. Ako je na testiranju znanja zadovoljilo manje od deset kandidata, na intervju će se pozvati svi kandidati koji su prošli bodovni prag. Ako nitko od kandidata nije zadovoljio na testiranju znanja, na intervju se može pozvati kandidat koji je ostvario najviši broj bodova, odnosno svaki sljedeći kandidat redom prema ostvarenom broju bodova.
Na temelju rezultata testiranja i selekcijskog razgovora ravnatelj donosi odluku o odabiru kandidata ili poništenju natječaja.
Prijave na natječaj s dokazima o ispunjavanju uvjeta podnose se nakon objave u Narodnim novinama zaključno sa 7. listopada 2024.:
- putem e-mail adrese: croatia@antal.com (predmet: natječaj, ime, prezime – radno mjesto br. (redni broj) i naziv radnog mjesta)
- osobno ili poštom na adresu:
Auris Holt d.o.o. – Antal international Network - Croatia
Visočička 11
10 000 Zagreb
s naznakom “Za natječaj za zapošljavanje – radno mjesto br. (redni broj) i naziv radnog mjesta“.
Nepotpune i nepravovremene prijave, kao i prijave poslane telefaksom, neće se razmatrati. Priložena natječajna dokumentacija se ne vraća. Pravovremenom prijavom smatra se ona prijava koja je zaprimljena (putem e-mail adrese za prijavu, osobno ili poštom) prije ili na zadnji dan roka, a ako je poslana preporučenom poštom, dan predaje pošti smatra se danom zaprimanja.
O obradi Vaših osobnih podataka možete pročitati u Općoj obavijesti o obradi osobnih podataka dostupnoj na poveznici.