• Crna slova
  • Bijela slova
  • Zadane boje
  • Manja slova
  • Veća slova
  • Zadana slova
  • Font za disleksiju
  • Zadani Font
en
Erasmus logo

Natječaj za radna mjesta

KLASA: 112-01/25-01/1
URBROJ: 359-04/4-25-2
Zagreb, 27. siječnja 2025.

Na temelju članka 11. Zakona o Agenciji za mobilnost i programe Europske unije (Narodne novine 121/17, 30/23), članka 21. Statuta Agencije za mobilnost i programe Europske unije, članka 28. Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta Agencije za mobilnost i programe Europske unije te članka 24. Temeljnog kolektivnog ugovora za zaposlenike u javnim službama (Narodne novine 29/24), Agencija za mobilnost i programe Europske unije raspisuje javni natječaj za radna mjesta

1. suradnik u Odjelu za prioritete programa Erasmus+ u obrazovanju, 1 izvršitelj na određeno vrijeme do 31. prosinca 2027. godine na rad u punom radnom vremenu

Uvjeti:

  • završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih ili humanističkih ili tehničkih ili prirodnih ili biotehničkih znanosti ili biomedicine i zdravstva ili interdisciplinarnog područja znanosti
  • znanje engleskoga jezika
  • izvrsno snalaženje u radu na računalu (Microsoft Office paket)
  • komunikacijske, prezentacijske i organizacijske kompetencije.

Opis poslova navedenog radnog mjesta:

  • sudjeluje u pružanju stručne podrške radnicima Agencije, potencijalnim prijaviteljima i korisnicima vezano za pitanja horizontalnih prioriteta programa Erasmus+ u području obrazovanja i osposobljavanja, a posebno prioriteta uključivanja i raznolikosti
  • prati i osigurava ažurnost i točnost informacija vezanih za horizontalne prioritete programa Erasmus+ u području obrazovanja i osposobljavanja na mrežnim stranicama, društvenim mrežama, informativnim i promotivnim materijalima te na događanjima u organizaciji Agencije, sudjeluje u pripremi sadržaja objava i osigurava objavu
  • sudjeluje u izradi i distribuiranju promotivnih, informativnih i edukativnih materijala za informiranje o horizontalnim prioritetima programa Erasmus+ u području obrazovanja i osposobljavanja i radu SALTO resursnog centra za područje obrazovanja i osposobljavanja
  • sudjeluje u pružanju stručne podrške na temu uključivanja i raznolikosti drugim nacionalnim agencijama, drugim dionicima na europskoj razini i Europskoj komisiji
  • obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.

2. savjetnik u Odjelu za odgoj i opće obrazovanje, 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu

Uvjeti:

  • završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih ili humanističkih ili tehničkih ili prirodnih ili biotehničkih znanosti ili biomedicine i zdravstva ili interdisciplinarnog područja znanosti
  • najmanje tri (3) godine radnog iskustva
  • znanje engleskoga jezika
  • izvrsno snalaženje u radu na računalu (Microsoft Office paket)
  • komunikacijske, prezentacijske i organizacijske kompetencije.

Opis poslova navedenog radnog mjesta:

  • pruža stručnu podršku radnicima Agencije, potencijalnim prijaviteljima i korisnicima vezano za pitanja prijave i provedbe projekata Erasmus+ u području odgoja i općeg obrazovanja
  • prati i osigurava ažurnost i točnost informacija vezanih za prijavu i provedbu projekata iz nadležnosti Odjela na mrežnim stranicama, društvenim mrežama, informativnim i promotivnim materijalima te događanjima u organizaciji Agencije, priprema sadržaje objava i osigurava objavu
  • sudjeluje u izradi i osigurava distribuciju promotivnih materijala za potencijalne prijavitelje i korisnike programa Erasmus+ u području odgoja i općeg obrazovanja
  • pruža općenite informacije o centraliziranim aktivnostima programa EU-a u nadležnosti Odjela
  • sudjeluje u pripremi i objavi poziva na dostavu prijedloga za aktivnosti programa u nadležnosti Odjela
  • sudjeluje u postupku ocjene kvalitete Erasmus + projektnih prijedloga i prijava za Erasmus akreditaciju
  • sudjeluje u postupku odabira vanjskih stručnjaka za ocjenjivanje projektnih prijedloga i izvještaja za program Erasmus+ u području odgoja i općeg obrazovanja i prijava za Erasmus akreditaciju
  • provodi postupak evaluacije rada vanjskih stručnjaka za ocjenjivanje projektnih prijedloga i izvještaja za program Erasmus+ u području odgoja i općeg obrazovanja i prijava za Erasmus akreditaciju
  • provodi postupak odabira, organizira i nadzire rad vanjskih stručnjaka promotora za program Erasmus+ u području odgoja i općeg obrazovanja
  • izrađuje odluku o dodjeli bespovratnih sredstava
  • prati izvršenje ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za korisnike odnosno provedbu projekata za koje je zadužen
  • evidentira i prati stanje projekata u IT alatima Europske komisije
  • organizira i provodi uvodne sastanke za korisnike
  • sudjeluje u nadzornim posjetima korisnika
  • sudjeluje u analizi izvještaja korisnika
  • obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.

3. suradnik u Odjelu za računovodstvo, 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu

Uvjeti:

  • završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih ili humanističkih znanosti
  • znanje engleskoga jezika
  • izvrsno snalaženje u radu na računalu (Microsoft Office paket)
  • komunikacijske, prezentacijske i organizacijske kompetencije.

Opis poslova navedenog radnog mjesta:

  • sudjeluje u pružanju stručne podrške radnicima Agencije i korisnicima vezano za računovodstveno-knjigovodstvena pitanja u vezi s provedbom programa, mreža i inicijativa u nadležnosti Agencije i za opće poslovanje Agencije
  • priprema dokumentaciju i podatke za izradu financijskog plana Agencije i svih izvještaja
  • priprema obračun i isplatu naknada vanjskim suradnicima
  • priprema obračun isplate stipendija i doprinosa za zdravstveno osiguranje za stipendiste (CEEPUS, bilateralni programi razmjene)
  • priprema obračun i isplatu naknada vanjskim suradnicima
  • obavlja sve aktivnosti vezane za službena putovanja radnika Agencije i vanjskih suradnika
  • vodi blagajničko poslovanje
  • unosi podatke u financijsko-računovodstvene sustave i sustav državne riznice
  • kontrolira računsku i formalnu ispravnost dokumentacije iz područja materijalno-financijskog poslovanja
  • evidentira poslovne događaje u dnevnik i glavnu knjigu i po potrebi radi naloge za preknjiženje u sustavu državne riznice i vodi knjigovodstvo osnovnih sredstava i sitnog inventara
  • provjerava osigurana sredstva u proračunu, priprema podatke i dokumentaciju za sve vrste isplata iz svih izvora financiranja, uključujući EU-sredstva
  • sudjeluje u pripremi dokumentacije u svrhu izvještavanja o fiskalnoj odgovornosti Agencije
  • obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.

4. suradnik u Odjelu za projektne financije, 1 izvršitelj na određeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu kao zamjena za privremeno nenazočnog djelatnika, do povratka nenazočnog djelatnika na rad u punom radnom vremenu

Uvjeti:

  • završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih ili humanističkih ili tehničkih ili prirodnih ili biotehničkih znanosti ili biomedicine i zdravstva ili interdisciplinarnog područja znanosti
  • znanje engleskoga jezika
  • izvrsno snalaženje u radu na računalu (Microsoft Office paket)
  • komunikacijske, prezentacijske i organizacijske kompetencije.

Opis poslova navedenog radnog mjesta:

  • sudjeluje u pružanju stručne podrške radnicima Agencije i korisnicima vezane za financijsku provedbu programa, mreža i inicijativa u nadležnosti Agencije
  • sudjeluje u pripremi dokumentacije za financijsku reviziju i u procesima revizije
  • sudjeluje u provođenju nadzora nad korisnicima programa u nadležnosti Agencije, radi provjere potrošnje dodijeljenih bespovratnih sredstava u skladu s ugovornim pravilima programa Erasmus+ i Europske snage solidarnosti
  • sudjeluje u računskoj i formalnoj kontroli analize izvještaja korisnika
  • sudjeluje u aktivnostima upravljanja rizicima u provedbi programa Erasmus+ i Europske snage solidarnosti
  • priprema evidenciju plaćanja
  • unosi i ažurira podatke u financijsko-računovodstvenim sustavima
  • sudjeluje u pripremi uskladbe poslovnih knjiga i lokalnih sustava za praćenje projekata te provodi mjesečno izvještavanje (ili po potrebi) nadređenim osobama
  • priprema podatke i dokumentaciju za oročenja sredstava EU programa
  • sudjeluje u praćenju provedbe ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava korisnika u dijelu financijskih podataka
  • sudjeluje u uvodnim sastancima za korisnike radi predstavljanja ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava
  • obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.

5. suradnik u Odjelu za pravne poslove i poslove nabave, 1 izvršitelj na određeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu kao zamjena za privremeno nenazočnog djelatnika, do povratka nenazočnog djelatnika na rad u punom radnom vremenu

Uvjeti:

  • završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti u polju prava
  • znanje engleskoga jezika
  • izvrsno snalaženje u radu na računalu (Microsoft Office paket)
  • komunikacijske, prezentacijske i organizacijske kompetencije.

Opis poslova navedenog radnog mjesta:

  • sudjeluje u praćenju propisa i zakonodavnog okvira u europskom i nacionalnom zakonodavstvu u pitanjima iz nadležnosti Agencije
  • sudjeluje u izradi očitovanja na europske i nacionalne propise u izradi i prijedloge zakonodavnih akata ili njihovih izmjena i dopuna
  • osigurava objavu službenih komentara Agencije na portalu e-Savjetovanje i prati izvještaje o provedenom savjetovanju
  • sudjeluje u pružanju pravne podrške odnosno pravnog savjetovanja drugim organizacijskim jedinicama Agencije i korisnicima vezano za pravna pitanja u vezi redovnog poslovanja i provedbe programa, mreža i inicijativa u nadležnosti Agencije
  • u suradnji s programskim odjelima sudjeluje u izradi dodataka ugovorima o dodjeli bespovratnih sredstava
  • sudjeluje na uvodnim sastancima za korisnike radi predstavljanja ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava
  • sudjeluje u nadzornim posjetima korisnicima programa Erasmus+ i Europske snage solidarnosti
  • sudjeluje u izradi i pregledu općih akata, procedura, uputa i smjernica Agencije te ugovora, uključujući one o financijskom doprinosu s drugim nacionalnim agencijama i predloške ugovora o radu
  • obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.

6. viši savjetnik 1 u Odjelu za obrazovanje odraslih, 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu

Uvjeti:

  • završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih ili humanističkih ili tehničkih ili prirodnih ili biotehničkih znanosti ili biomedicine i zdravstva ili interdisciplinarnog područja znanosti
  • najmanje pet (5) godina radnog iskustva
  • znanje engleskoga jezika
  • izvrsno snalaženje u radu na računalu (Microsoft Office paket)
  • komunikacijske, prezentacijske i organizacijske kompetencije.

Opis poslova radnog mjesta:

  • sudjeluje u izradi i ažuriranju programskih procedura s promjena u ugovorima i uputama Europske komisije
  • pruža stručnu podršku radnicima Agencije, potencijalnim prijaviteljima i korisnicima vezano za pitanja prijave i provedbe projekata Erasmus+ u području obrazovanja odraslih i sporta
  • prati i osigurava ažurnost i točnost informacija vezanih za prijavu i provedbu projekata iz nadležnosti Odjela na mrežnim stranicama, društvenim mrežama, informativnim i promotivnim materijalima te događanjima u organizaciji Agencije, priprema sadržaje objava i osigurava objavu
  • sudjeluje u izradi i osigurava distribuciju promotivnih materijala za potencijalne prijavitelje i korisnike programa Erasmus+ u području obrazovanja odraslih i sporta
  • pruža općenite informacije o centraliziranim aktivnostima programa EU-a u nadležnosti Odjela
  • sudjeluje u pripremi i objavi poziva na dostavu prijedloga za aktivnosti programa u nadležnosti Odjela
  • sudjeluje u postupku ocjene kvalitete Erasmus + projektnih prijedloga i prijava za Erasmus akreditaciju
  • sudjeluje u postupku odabira vanjskih stručnjaka za ocjenjivanje projektnih prijedloga i izvještaja za program Erasmus+ u području obrazovanja odraslih i sporta i prijava za Erasmus akreditaciju
  • provodi postupak evaluacije rada vanjskih stručnjaka za ocjenjivanje projektnih prijedloga i izvještaja za program Erasmus+ u području obrazovanja odraslih i sporta za Erasmus akreditaciju
  • provodi postupak odabira, organizira i nadzire rad vanjskih stručnjaka za program Erasmus+ u području obrazovanja odraslih i sporta
  • sudjeluje pripremi edukacija i radionica namijenjenih vanjskim stručnjacima u nadležnosti svog Odjela
  • izrađuje odluku o dodjeli bespovratnih sredstava
  • prati izvršenje ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za korisnike odnosno provedbu projekata za koje je zadužen
  • evidentira i prati stanje projekata u IT alatima Europske komisije
  • organizira i provodi uvodne sastanke za korisnike
  • sudjeluje u nadzornim posjetima korisnika
  • sudjeluje u analizi izvještaja korisnika
  • sudjeluje u postupku suspenzije akreditacije, suspenzije ugovora i suspenzije isplate
  • obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.

7. voditelj odjela sustava upravljanja i kontrole u Odjelu za razvoj ljudskih potencijala, 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu,

Uvjeti:

  • završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih ili humanističkih ili prirodnih ili tehničkih znanosti
  • najmanje šest (6) godina radnog iskustva
  • znanje engleskoga jezika
  • izvrsno snalaženje u radu na računalu (Microsoft Office paket)
  • rukovoditeljske, komunikacijske i organizacijske kompetencije.

Opis poslova radnog mjesta:

  • prati i osigurava ispunjavanje prava i obveza radnika i Agencije koji proizlaze iz radno-pravnog odnosa
  • nadzire prikupljanje, obradu, korištenje i dostavu osobnih podataka trećim osobama, kada je to određeno Zakonom o radu ili drugim zakonom ili kada je potrebno radi ostvarivanja prava i obveza iz radnog odnosa ili u vezi s radnim odnosom
  • osigurava provedbu koraka i procesa vezanih za kadrovske poslove i radne odnose radnika Agencije (priprema, koordinira i provodi natječaje za radna mjesta, koordinira vođenje pouzdanih evidencija o radnicima i radnom vremenu, godišnjim odmorima i izbivanjima te o regulaciji statusa mirovinskog i zdravstvenog osiguranja radnika Agencije, obavlja poslove vezane za prekid radnog odnosa radnika, izrađuje ugovore o radu i drugu radno-pravnu dokumentaciju, osigurava pripremu podataka za obračun plaće i dr.)
  • koordinira aktivnosti i pripremu akata vezanih za interna kadrovska pitanja Agencije
  • osigurava provedbu propisa i poslova koji se odnose na zaštitu na radu i zaštitu od požara
  • prati i osigurava provedbu procesa vezanih za strateški razvoj ljudskih potencijala
  • prati i osigurava izradu i ažuriranje internih akata i dokumenata iz područja ljudskih potencijala te provedbu procesa organizacije stručnih usavršavanja i osposobljavanja za radnike i rukovoditelje Agencije i provedbu početne obuke novih radnika
  • prati i osigurava podršku u aktivnostima vezanim za razvoj radnika Agencije te stvaranje i unaprjeđenje organizacijske kulture i uspješnosti (mjerenje organizacijske klime, godišnji razvojni razgovori, procesi i aktivnosti motiviranja radnika)
  • prati i osigurava podršku u analizi strukture zaposlenika i trendova fluktuacije i odsutnosti
  • savjetuje Ured ravnatelja i rukovoditelje organizacijskih jedinica u pitanjima upravljanja ljudskim potencijalima
  • osigurava razvoj i održavanje sustava odgovarajućeg pohranjivanja i čuvanja/arhiviranja dokumentacije i odgovarajućeg revizorskog traga na razini Agencije
  • planira, koordinira, organizira, nadzire i osigurava uredno obavljanje poslova pisarnice i arhive, u skladu s pozitivnim propisima Republike Hrvatske i pravilima provedbe programa EU-a
  • obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.

8. suradnik u Odjelu za razvoj ljudskih potencijala, 1 izvršitelj na određeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu kao zamjena za privremeno nenazočnog djelatnika, do povratka nenazočnog djelatnika na rad u punom radnom vremenu,

Uvjeti:

  • završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih ili humanističkih ili prirodnih ili tehničkih znanosti
  • znanje engleskoga jezika
  • izvrsno snalaženje u radu na računalu (Microsoft Office paket)
  • komunikacijske, prezentacijske i organizacijske kompetencije.

Opis poslova radnog mjesta:

  • sudjeluje u koracima i procesima vezanim za kadrovske poslove (priprema i provodi natječaje za radna mjesta, provjerava i vodi evidencije o radnicima, priprema podatke za obračun plaće i dr.)
  • sudjeluje u pripremi ugovora o radu i dodataka ugovorima o radu, odluka vezanih za ostvarivanje prava i obveza iz radnog odnosa
  • izrađuje razne potvrde u svrhu ostvarivanja prava iz radnog odnosa
  • obavlja popratne poslove uz zasnivanje i prestanak radnog odnosa, uključujući prijave i odjave radnika pri mjerodavnim tijelima mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, organizira provjeru vjerodostojnosti diploma, organizira zdravstvene preglede i dr.
  • o radnicima, studentima i ustupljenim radnicima vodi propisane evidencije
  • vodi osobne očevidnike i dosjee radnika Agencije s pripadnom osobnom dokumentacijom te druge evidencije iz radnih odnosa
  • sudjeluje u pripremi radno-pravne dokumentacije (odluke, sporazumi, potvrde i sl.)
  • sudjeluje u pripremi podataka za obračun plaće
  • prati rad studenata koji rade na temelju ugovora o obavljanju studentskog posla (evidencija o vrsti poslova, organizacijskim jedinicama, potrošnji sredstava), provodi postupak pronalaska studenata (priprema i objavljuje oglas za radno mjesto), prati i osigurava ispunjavanje obveza Agencije prema studentima
  • prati rad radnika ustupljenih putem agencije za privremeno zapošljavanje (evidencija o radnom mjestu, organizacijskim jedinicama, potrošnji sredstava), prati i osigurava ispunjavanje obveza Agencije prema ustupljenim radnicima i agenciji za privremeno zapošljavanje
  • sudjeluje u izradi statističkih izvještaja vezanih za strukturu zaposlenika i trendove fluktuacije i odsutnosti
  • prati i ispunjava prava i obveze radnika i Agencije koji proizlaze iz radno pravnog odnosa
  • obavlja poslove zasnivanja i prestanka radnog odnosa te prijave i odjave radnika pri mjerodavnim tijelima mirovinskoga i zdravstvenog osiguranja
  • organizira sistematske preglede radnika, preglede vida, edukacije iz područja zaštite na radu i zaštite od požara
  • sudjeluje u postupcima nadzora koje provode mjerodavna državna tijela
  • obavlja poslove povjerenika za etiku i povjerljivog savjetnika
  • obavlja poslove koji se odnose na zaštitu na radu i zaštitu od požara
  • obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.

9. suradnik u Odjelu za pravna i financijska pitanja programa Obzor Europa i mobilnost istraživača, 1 izvršitelj na određeno vrijeme na rad u punom radnom vremenu kao zamjena za privremeno nenazočnog djelatnika, do povratka nenazočnog djelatnika na rad u punom radnom vremenu.

Uvjeti:

  • završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih ili humanističkih ili tehničkih ili prirodnih ili biotehničkih znanosti ili biomedicine i zdravstva ili interdisciplinarnog područja znanosti
  • znanje engleskoga jezika
  • izvrsno snalaženje u radu na računalu (Microsoft Office paket)
  • komunikacijske, prezentacijske i organizacijske kompetencije.

Opis poslova radnog mjesta:

  • informira i savjetuje hrvatske znanstvenike, znanstvene ustanove i druge potencijalne prijavitelje te korisnike o mogućnostima programa Obzor Europa tijekom cjelokupnog projektnog ciklusa, putem mrežnih stranica i društvenih mreža, informativnih i promotivnih materijala, fizičkih i virtualnih događanja
  • surađuje s nacionalnim tijelima i imenovanim predstavnicima nadležnima za program Obzor Europa i inicijativu EURAXESS kao i nacionalnim državnim i javnim tijelima te tijelima EU-a, znanstvenim i drugim institucijama
  • po imenovanju, provodi poslove i zadatke nacionalne osobe za kontakt za program Obzor Europa za pojedina područja programa u skladu s uputama nadležnog ministarstva i Europske komisije
  • po imenovanju, provodi poslove i zadatke člana programskog odbora za program Obzor Europa u skladu s uputama nadležnog ministarstva i Europske komisije
  • sudjeluje u međunarodnim projektima financiranima iz programa Obzor Europa za razvoj mreža nacionalnih osoba za kontakt i međunarodnim projektima financiranima iz programa Obzor Europa za razvoj inicijative EURAXESS sukladno ugovornim odredbama i drugim uputama
  • obavlja ostale poslove po nalogu nadređene osobe.

Osim opisa poslova navedenog uz svako radno mjesto, opis poslova voditelja odjela sustava upravljanja i kontrole uključuje poslove propisane člankom 16. Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta, opis poslova višeg savjetnika 1 uključuje poslove propisane člankom 18. Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta, opis poslova savjetnika uključuje poslove propisane člankom 19. Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta, a opis poslova suradnika uključuje poslove propisane člankom 20. Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta.

Ovaj se natječaj pod istim uvjetima odnosi na osobe oba spola. Izrazi koji se koriste u ovom Natječaju, a imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod.

Osim navedenih uvjeta kandidati moraju ispunjavati opće i zakonom propisane uvjete.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo te, kada to propisuje poseban zakon, uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz javnog natječaja priložiti dokaze o statusu temeljem kojeg ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21, 156/23) i u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine 84/21) dužan je uz prijavu na javni natječaj i dokaze o ispunjavanju uvjeta iz javnog natječaja priložiti i sve potrebne dokaze da su ispunjeni uvjeti za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju, dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

Prijava na javni natječaj treba sadržavati (neovisno o dokumentaciji dostavljenoj na ranijim natječajima):

  1. životopis na hrvatskom jeziku, isključivo u verziji Europass,
  2. motivacijsko pismo na hrvatskom jeziku, uz obveznu naznaku rednog broja i naziva radnog mjesta na koje se odnosi,
  3. presliku dokaza o stečenoj razini obrazovanja (primjerice preslika diplome ili svjedodžbe, a uz inozemne obrazovne kvalifikacije dokaz o provedenom postupku priznavanja u svrhu zapošljavanja),
  4. radnu knjižicu, elektronički zapis o radno-pravnom statusu kandidata za zapošljavanje ili drugu odgovarajuću potvrdu iz evidencije HZMO-a iz koje je vidljivo razdoblje trajanja staža osiguranja i razina obrazovanja, odnosno prijave na mirovinsko osiguranje, ne starije od mjesec dana od dana objave natječaja,
  5. dokaz o državljanstvu, i to presliku važeće osobne iskaznice (obje strane) ili putovnice, ili elektronički zapis iz Knjige državljana, koji ne smije biti stariji od 6 mjeseci od dana objave natječaja),
  6. presliku uvjerenja, ne starijeg od 6 mjeseci od dana objave natječaja, da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak.

Ako se prijava na javni natječaj podnosi putem elektroničke pošte, životopis i motivacijsko pismo prilažu se u PDF formatu.

U motivacijskom pismu treba obrazložiti zašto smatrate da posjedujete potrebne kompetencije (i iskustvo) te razloge za motivaciju za rad na radnom mjestu na koje se prijavljujete. U slučaju prijave na više radnih mjesta, zasebno motivacijsko pismo podnosi se za svako radno mjesto, uz obveznu naznaku rednog broja i naziva radnog mjesta, a ostala natječajna dokumentacija dostavlja se u jednom primjerku.

Radnim iskustvom prvenstveno se smatra ukupan radni staž. Radnim stažem smatra se radno iskustvo kandidata za zapošljavanje stečeno tijekom radnog odnosa, a koje je evidentirano pri HZMO-u. Dokazuje se radnom knjižicom, elektroničkim zapisom o radno-pravnom statusu kandidata za zapošljavanje ili drugom odgovarajućom potvrdom iz evidencije HZMO-a iz kojih je vidljivo razdoblje trajanja staža osiguranja i razina obrazovanja.

Dokumenti na drugom jeziku osim hrvatskoga moraju biti prevedeni na hrvatski jezik te ovjereni od strane sudskog tumača.

Kandidati koji zadovoljavaju sve uvjete natječaja i o tome dostave potrebne dokaze bit će pozvani u daljnji natječajni postupak koji se sastoji od pisanog testiranja i razgovora s kandidatom odnosno intervjua. Između dana pozivanja na testiranje i dana testiranja mora proteći najmanje pet dana.

Pisano testiranje uključuje psihologijsko testiranje, pisanu provjeru znanja hrvatskog jezika i latiničnog pisma i pisanu provjeru znanja engleskog jezika. Kandidati koji su pristupili psihologijskom testiranju Agencije za mobilnost i programe Europske unije unatrag dvije godine od dana raspisivanja ovog natječaja u Narodnim novinama, neće se uputiti na ponovno psihologijsko testiranje, već će im se priznati rezultati posljednjeg psihologijskog testiranja. Radi provjere stručnih znanja, vještina i kompetencija, selekcijski postupak može obuhvaćati dodatne, pisane provjere ili se one mogu provjeriti u okviru razgovora s kandidatima.

Na razgovor će se pozvati kandidati koji su ostvarili ukupno najviše bodova na testiranju znanja i prošli bodovni prag (u pisanoj provjeri znanja bodovni prag je 50 %), i to deset najboljih kandidata po rezultatu testiranja znanja po pojedinom radnom mjestu. Ako je na testiranju znanja zadovoljilo manje od deset kandidata, na intervju će se pozvati svi kandidati koji su prošli bodovni prag. Iznimno, broj pozvanih kandidata može se povećati, ovisno o rezultatima pisane provjere znanje (npr. ako više kandidata ima jednak broj bodova koji je iznad donje granice prolaznosti, ako se radi o visokoj prolaznosti na testovima i sl.).

Razgovor s kandidatima provodi se u jednom ili u dva kruga razgovora. Ako se razgovor s kandidatima provodi u dva kruga razgovora, prvi krug razgovora s kandidatima provodi Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja, a drugi krug provode ravnatelj Agencije i neposredni rukovoditelj u čijoj se organizacijskoj jedinici popunjava radno mjesto koje je predmet javnog natječaja ili druga osoba koju odredi ravnatelj ustanove. Na temelju rezultata razgovora prvog kruga, Povjerenstvo ravnatelju predlaže do tri kandidata za održavanje drugog kruga razgovora i kandidata za odabir. Ako se razgovor s kandidatima provodi u jednom krugu, provode ga Povjerenstvo i ravnatelj ili druga osoba koju odredi ravnatelj ustanove.

Tijekom razgovora provjerava se formalno obrazovanje kao i dosadašnja izobrazba, posebna znanja, vještine i kompetencije, profesionalni ciljevi i interesi, motivacija za rad, osobne karakteristike kandidata u odnosu prema poslu i kolegama i druga pitanja vezana uz procjenu prikladnosti kandidata za rad u Agenciji. Dio razgovora s kandidatima može se provesti i na engleskom jeziku.

Na temelju prijedloga Povjerenstva, dokumentacije o kandidatima i održanog razgovora s kandidatima, ravnatelj ustanove donosi odluku o odabiru kandidata odnosno o poništenju javnog natječaja za pojedino radno mjesto.

Prijave na javni natječaj podnose se nakon objave u Narodnim novinama zaključno s 10. veljače 2025.:

- putem e-mail adrese: croatia@antal.com (predmet: natječaj, ime, prezime – radno mjesto br. (redni broj) i naziv radnog mjesta)

- osobno ili poštom na adresu:
Auris Holt d.o.o. – Antal international Network - Croatia
Visočička 11
10 000 Zagreb

s naznakom “Za natječaj za zapošljavanje – radno mjesto br. (redni broj) i naziv radnog mjesta“.

Potpunom prijavom smatra se prijava na javni natječaj koja sadrži sve priloge navedene u javnom natječaju, predane na način i u obliku kako je propisano javnim natječajem.

Nepotpune i nepravovremene prijave, kao i prijave poslane telefaksom, neće se razmatrati. Priložena natječajna dokumentacija se ne vraća. Pravovremenom prijavom smatra se ona prijava koja je zaprimljena (putem e-mail adrese za prijavu, osobno ili poštom) prije ili na zadnji dan roka, a ako je poslana preporučenom poštom, dan predaje pošti smatra se danom zaprimanja.

O obradi osobnih podataka kandidata koji se prijavljuju na javni natječaj za zapošljavanje možete pročitati u Općoj obavijesti o obradi osobnih podataka dostupnoj na poveznici.