Mreža Eurydice predstavlja nove pokazatelje na razini sustava
Objavljeno je najnovije ažuriranje Eurydice pokazatelja na razini sustava. Interaktivni alat omogućuje istraživanje četiri ključna područja obrazovne politike: rani i predškolski odgoj i obrazovanje, rano napuštanje obrazovanja i osposobljavanja, sustavi obrazovanja i osposobljavanja u visokom obrazovanju te pravičnost u školskom i visokom obrazovanju.
Prvi put Eurydice pokazatelji na razini sustava dostupni su u obliku interaktivnog mrežnog alata, omogućujući korisnicima jednostavno snalaženje i vizualizaciju prikupljenih podataka. Ovo korisnički prilagođeno sučelje omogućuje dublje razumijevanje složenosti i varijacija obrazovnih sustava diljem Europe.
Eurydice pokazatelji na razini sustava temelje se na podacima iz svih država članica EU-a te Albanije, Bosne i Hercegovine, Islanda, Lihtenštajna, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Norveške, Srbije i Turske. Informacije se odnose na školsku i akademsku godinu 2023./2024.
Ovi pokazatelji predstavljaju važan izvor informacija za godišnji Pregled obrazovanja i osposobljavanja Europske komisije, pružajući sveobuhvatnu analizu razvoja sustava obrazovanja i osposobljavanja diljem kontinenta.
Istražite četiri ključna područja obrazovne politike:
- Rani i predškolski odgoj i obrazovanje (RPOO): Eurydice pokazatelji pružaju detaljan uvid u pet glavnih aspekata RPOO-a, uključujući pravo na pristupačno i kvalitetno obrazovanje za svu djecu. Podaci otkrivaju značajne razlike među europskim zemljama u vezi s javnim obvezama pružanja RPOO-a, zahtjevima za osoblje i obrazovnim smjernicama.
- Rano napuštanje obrazovanja i osposobljavanja (ELET): pokazatelji na razini sustava istražuju četiri glavna područja razvoja politike u rješavanju problema ELET-a, uključujući mjere poduzete za smanjenje ranog napuštanja i pružanje potpore mladima u stjecanju kvalifikacije srednjoškolskog obrazovanja.
- Visoko obrazovanje: pokazatelji pružaju pregled ključnih politika u visokom obrazovanju: suzbijanje pitanja rodne ravnopravnosti i politike prijema u kontekstu cjeloživotnog učenja.
- Pravičnost u školskom i visokom obrazovanju: Eurydice pokazatelji usmjereni su na uvjete koji omogućuju pravičnost u obrazovanju. Pravičnost se definira kao postizanje obrazovnih uspjeha i kvalifikacija, bez obzira na socioekonomsko, kulturno, rasno ili drugo porijeklo učenika.
Na stranici mreže Eurydice istražite pokazatelje, otkrijte nove podatke i naše uvide.