• Crna slova
  • Bijela slova
  • Zadane boje
  • Manja slova
  • Veća slova
  • Zadana slova
  • Font za disleksiju
  • Zadani Font
en
Erasmus logo

Time to Move: U listopadu tisuće događanja diljem Europe za mlade

„Pokreni se i počni istraživati Europu“, slogan je ovogodišnje kampanje Eurodeska – Time to Move. Tijekom listopada 2025. mladi će imati priliku sudjelovati u više od tisuću aktivnosti: radionica, kvizova, informativnih susreta, podcast epizoda, natječaja za najbolji dizajn i online izazovu. Cilj kampanje je upoznati mlade s mogućnostima međunarodnih mobilnosti diljem Europe u okviru EU programa i inicijativa.

Eurodesk, vodeća europska informacijska mreža za mlade, predstavlja 11. izdanje svoje najveće godišnje kampanje – Time to Move. Tijekom listopada će se na brojnim lokacijama u više od 30 zemalja održati događanja za mlade koja će se moći pretraživati na interaktivnoj online karti. Tijekom aktivnosti mladi će moći saznati kako istražiti Europu i dobiti podršku, uključujući i financijsku, za svoje mobilnosti.

Osim događanja, tu su i online aktivnosti: online izazov, natjecanje u dizajnu te četiri nova podcasta u sklopu serijala „Talkative Thursdays“, koji će tijekom listopada predstaviti iskustva bivših sudionika europskih programa mobilnosti.

„Mnogi mladi ne znaju da postoje tisuće programa u kojima mogu učiti, volontirati ili raditi u inozemstvu. Time to Move želi im pokazati da su im Erasmus+ i Europski snage solidarnosti također dostupni,“ istaknula je direktorica Eurodeska Audrey Frith.

Kampanja posebno želi doprijeti do mladih iz ruralnih područja te do onih koji trenutno nisu u sustavu obrazovanja, zaposlenja ili osposobljavanja. Njima sudjelovanje u programima mobilnosti može otvoriti nove prilike i pomoći u poboljšanju životne situacije.

Teme koje kampanja obrađuje:

  • volontiranje i solidarnost
  • sudjelovanje mladih i demokracija
  • zapošljivost i stjecanje radnog iskustva
  • aktivno građanstvo i održivost
  • mentalno zdravlje i kulturni šok
  • učenje, istraživanje Europe i sklapanje međunarodnih prijateljstava

Mladi su pozvani uključiti se i podijeliti svoje iskustvo koristeći hešteg #TimeToMove2025 na društvenim mrežama.

Time to Move i Eurodesk u Hrvatskoj

U Hrvatskoj će se tijekom listopada također održavati raznovrsne aktivnosti u sklopu kampanje. Mladi mogu pratiti interaktivnu kartu i pronaći događanja u svojoj blizini.

Eurodesk je europska mreža 38 nacionalnih centara u 36 europskih zemalja i surađuje s više od 4000 regionalnih i lokalnih organizacija – tzv. multiplikatora i ambasadora – koji mladima pružaju savjete i informacije o mogućnostima međunarodne mobilnosti. Eurodesk centar u Hrvatskoj djeluje pri Agenciji za mobilnost i programe Europske unije.